Tips

Hann hem en snabbis innan jag ska åter till skolan för julbord & julshow. Har så gulliga klasskamrater som ställer upp på varandra. Kl 17 ska det mumsas årets första men absolut inte sista, julbord. kl 19 startar julshowen som nog kommer bli himla kul! Varje klass på skoolan, lärarlag, mattanter, vaktmästare osv har en "lucka" som öppnas på scen & då får man gå upp & göra ett nummer på 2min. Vår klass står för lucka 20 =) Det blir bland annat ett sött & göttit nummer med hjälp av Sean Banan.

Ni som läser min blogg, har ni fler bloggar ni läser som är lika bra som denna? Tipsa mig gärna. Jag tänkte i alla fall tipsa om http://elinasbubbla.blogg.se/ blogg. Elina är superduktig på att måla av folk & fä. Just nu pågår en tävling, så gå in & rösta & kika runt =)



Nu ska jag börja packa, för imorn drar jag till södern!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0