Så är det!

Jag har världens bästa pojkvän. Jaaa så är det! Just nu sitter han i min gamla skräpbil, utmanar ödet o åker hem till södern med den. Kam-remmen kan ge med sig när som helst & då tyckte han att det va bättre att han tog den hem o lagade upp det. Ja till veckan kommer han åka ca 5 mil, stå i ett kallt garage 2-3 tim o sen kör han den hem. På sin fritid, efter jobbet. Detta så att jag kan plugga & jobba i Öret. Så åter igen åker jag penis-bilen =) För er som missat det, regskylten heter PNS = penis?! Tur att jag tidigare lagade en massa mat, som jag skickade med i matlådor till pojken min. God var den tydligen också, tyckte han.

Igår firade vi 30åringen, tant/kusin Lollo. Det bjöds på kanongo mat, italienskt tema på buffén & det är ju alltid gött. Jättetrevligt sällskap då vi blev hela 15 personer kring middagsbordet. Kl 22 blev det hemgång trots att vi hade talat om utgång. Frågan är om man kände sig lite tantig då vi firade en 30åring? Tanten själv var ju sprudlande pigg & fin så det måste varit vi som inbillat oss gamlingstämningen. Kändes lite trist att inte vi inte orkade ställa upp på en helnatt men får ta det en annan gång. Snart väntar oss ett jullov, närmare bestämt om 2 - alltså TVÅ - veckor. Detta "jullov" kommer innebära en massa plugg, då vi egentligen inte har juluppehåll men detta kan man själv bestämma, disponera & organisera, hur man lägger upp. Detta kommer att vara i 3 - alltså TRE - veckor!

Nu ska det bli lite How I met your mother =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0