EnLista!

Dagens humör: Glad men nu lite deppig eftersom Johan lämnat mig. Har samtidigt bara 5 dagar kvar i skolan, för att sen få bo ihop över julen i 3 veckor=)

Dagens hälsocheck:
Öh, springa omkring här hemma & dola för att aldrig sitta still?

Dagens borde: 
 Idag har jag bara vart hurtig då jag & Johan: frostat ur frys, organiserat 3 "lägger det här så länge"-lådor, tvättat 4 maskiner, organiserat min walkincloset, duschat mina blommor, kört med svinto på diverse köksytor. Ja, det var säkert nåt mer vi hann med men för en gångs skull, så är mitt sinne i lugn och ro.

Dagens outfit:
Mjukisar, en röd tröja, raggsockor och en fleecefilt omsvept runt mig som nån sorts toga-dräkt.

Dagens planer: Ja det blir väl lite serier nu på kvällskvisten med mysiga ljus för att få upp värmen efter Knutsbols julshow.

Dagens fundering:
Hoppas min Johan klarar sig hel hem, på vägarna i denna kylan...

Dagens beroende:
Kaffe.

Dagens längtan: JULEN men familjemys, släktträffar och massa underbart mys med vännerna. Självklart är allt detta tillsammans med Johan=)

Dagens lektyr: Gamla tidningar som rensats, gamla domarpapper från tävlingar, viktiga men ack så tråkiga-papper, roligt tidningsurklipp på mig & Tubbe då vi tävlade i Valåsen och prydde hela första sidan av sportbilagan -MED EN HEMSK BILD! Hahaha

 

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0