Dynggoa freda

Som jag tidigare nämnt vid flertal tillfällen så ÄLSKAR jag fredagar & likaså denna. Haft socoiologi i skolan & shittan så intressant det är. For därefter till maxi o inhandla en massa mat o annat skoj så som mysig trasmatta i rött, som värmer mina frusna fossingar när jag kirrar maten. Gav mig på ett försök att gör Lejla's Rocky Road -gick INTE bra! Enligt recpetet jag snubblade förbi hos http://kardemummagumman.se så skulle det räcka med 300g chocklad men va tusan, det täckte ju inte ens halvvägs alla skumtomtar, dumlekolor o nötter. Va ledsen man blir då.. Nu ska jag istället fixa bakad potatis till kvällens middag.Då, ska jag i alla fall prova mig på kardemummagummans recept på baconröra till potatisen, hoppas den nu blir bra. Hoppas oxå min pojk kommer snart, lite oroligt när han åker på hala vägar i min polisch.

Måste medge att det mästan känns varmt ute nu när det "bara" är -9 ute. Glad att snön ligger kvar, så tokfint & julmysigt!

       

En bild från förra helgen när jag lejte med avtryckaren på kameran & tvingade bebis vara med. Kan informera att han fick lyftas upp många gånger innan kortet vart bra. Detta gjordes medan J fixade med sitt nätverksproblem som ännu inte är löst... Windows 7 -skit?!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0