Trapped in my own House!

Efter att jag kom hem från nästan 4 veckors boende i Lidköping hade getingarna intagit mitt tak på farstutrappen. För 1,5 tim sen var Anticimex här för att utrota dem & några lever fortfarande & är nog ganska uppretade. Så jag & loverboy är instängda nu i huset... Jättekul?! Han somnade nyss av tristess, haha.

PIP var i alla fall toppenkul, trots ösregnet. Så himla kul att träffa massa folk som annars bor utspridda land & rike. Att få hänga nästan dygnet runt med Maria var oxå nåt jag kommer leva på lääänge=) Bästa spelningen vart nog Teddybears. Vilken otrolig show & energi de bjöd på. Massa skratt & dans på barbänkarna i öltälten, iförda gummistövlar & ponchos. Tyvärr ställde ju N*E*R*D in...

Måste snart få ordning på min hemska design här på bloggen men nu ska vi nog bege oss till sommarstugan!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0