Soon...

Strax kommer min darling hit. Jag är numera i Karlskoga & han hade lugnt på jobbet & tog en ledig dag, I'm soooo happy! Att bo ihop i 2 månader, för att sen behöva delas, är ingen hit. Har knappt sovit de 2 dygn jag varit utan honom. Det är tomt, tyst & ensamt i sängen. Trots att jag varit trött har det bara inte gått att somna in. Skitkul då, att kliva upp halv sju för att åka o jobba?! Har gjort 2 dagar inne på Kvinnersta, lite prepp innan eleverna ramlar in på internaten. Ska in på söndag igen o hjälpa till då alla flyttar in, ca 100 st. Nycklar ska dels ut, kvitteras, kontrakt ska lämnas in & förvirrade ettor ska hitta in på sina rum.

Vad har ni för er mer er helg?

XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis på födelsedagen!! puss o kram!

2010-08-20 @ 09:21:54
URL: http://sirikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0