More Activity

I all "tristess" som jag gnällde om igår, så kände jag nu att kanske det kan bli lättare om jag skrev av mig lite mer. Ska alldeles strax sätta igång & fixa lunch till min darling. Idag ska han få lax med potatis, ett "recept" jag snott av kära moster. Otroligt enkelt & sjukt gott! Man steker laxfiléerna, häller över grädde & hackad gräslök & kryddar med en typ av Aromat för fisk, låt sen koka upp nån minut. Sista touchen, som är lika viktig den, så klämmer du över lite citron på laxen då du lagt upp det på talriken. Smidigt, snabbt & enkelt. Jag älskar mat & tycker inte man ska blanda för många kryddor eller råvaror, låt varje smak tala sitt språk! Tror just därför som denna rätt är så smarrig.

Jag vill få ordning på min design på bloggen min kan ju inte med det dumma ps! Dumma kamerasladd är fortfarande på rymmen...

Nätet tappade täckning just då jag skulle publisera inlägget för 1,5 tim sen. Nu är magarna mätta av ljuvliga laxen. Vad gör man här näst? Jag behöver tips & ideér på presenter eller annat skoj, som jag kan ordna till min darling till hans födelsedag! Män/killar är totalt omöjliga att köpa presenter till. Vad vill han ha? Jo en Gibson (gitarr -gaalet dyr!), en 3D-tv (ca 20 000kr) eller en ny stationär dator (ca 10 000kr minst). Jahapp, det var preciis vad en students budget hade i sin tanke.. Nöt! Så nu får man använda sin livliga fantasi. Har ni kära läsare några bra tips på hur ni löst liknande situation?

XOXO

Kommentarer
Postat av: Erica

Det receptet ska jag sno, gud va gott det lät, och enkelt dessutom! PS är ett helvete innan man lärt sig men när man lärt sig lite så går det ganska bra. Moderskeppet.se är en bra sida där dom visar steg för steg hur man gör olika saker.



hoppas du kommer på någon bra present, det är inte lätt alls

2010-08-10 @ 21:52:35
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0