Made by Anziii

Har ni sett? Ny header & ny färg på bloggen! Ingen mer skrikig turkos (som absolut va fin till förra headern) men som man snabbt tröttnar på. Kan säga att jag kan nästan ta åt mig all ära, till 99% i alla fall. Knåpade ihop den enkla headern igår på natten men hur jag än trixade bland html-koderna, så dök den aldrig upp. Så i skolan idag så hjälpte den söta http://ickacka.blogg.se/index.html mig att få upp headern: TACK! Sen har jag själv letat bland färgerna i PS & beslutade mig för en dovt grå. Kändes lugn & skön till den gula & färgglada headern. Jag har lite problem med för mkt skrikiga färger & jag är absolut ingen rosa tjej. Appropå rosa, fick jag bara en massa rosa blommor när jag fyllde, hahahaha. En av Johan, mamma & Dammis-gänget!

Idag har jag annars vart otroligt nöjd med mig själv. Vi körde på hårt i skolan med stavgångspass & det nya projektet, hem & skvallrade med Jessi-vännen. Direkt efteråt brummade jag iväg till soppastationen & fyllde soppa till Polon till morgondagens resa, för att sen ta fram snabeldraken & damma rent. Nu är det bara att invänta morgondagen så jag får åka till min bebbi. Saknar massa!!!! Fast först ska fritidsledarettor & tvåor iväg o leka på Boda Borg, så det vill man ju icke missa.

Ni som läser, har ni tips och/ideér vad jag kan göra med bloggens design? Jag försökte ta bort bilderna på höger sidan, då det på mig är ca 2-3 år gammalt men kan tusan inte se bland alla koder, hur jag lyckats få bilden dit. Ligger ingen mer länk än den till headern på hela mallen...



Natti natt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0