Laddarlös

I Lidköping nu & min man spelar grym musik på sin gura. Han är ju bara så fantastisk!

Efter några mils åkande från Karlskoga inser jag att känslan i magen, av att ha glömt nåt, var korrekt... Laddaren till mobilen är kvar! Ofta när man ska åka iväg, så får man en sån där känsla o många gånger är det bara trams. Men då & då, så stämmer den ju. För mig brukar det innebära att jag glömt tandborste, hårborsten eller som nu -laddaren. Inte är telefonen fulladdad heller... På måndag kommer ju min nya Xperia, dvs en Ericson, så känns inte aktuellt att köpa ny laddare heller. Så vill ni nå mig, så ring gärna på Johans mobil!

Har ingen dator med mig, så kan inte bjuda på nån bild till dagens inlägg. Have a pleasent weekend my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0