Jag vill oxå...

..göra en sån här underbar film. Att få besöka alla dessa ställen i världen och få möta alla olika människor! Underbart klipp:


Förresten, har lagt en order på en Xperia X10 mini. Någon som har erfarenhet av denna och vill dela sin åsikt? Har beställt med tangentbord, då jag är galet trött på min touch jag har idag som bara krånglar. Har en Samsung Omnia sen 2,5 år tillbaka och den är USEL. Touchen är tokseg, reagerar inte där jag touch'ar osv osv osv osv. Att tex ta fram ett nr ur teleboken, tar ca 3 min om inte mer... Försökte calibrera skrämen (uppdatera touchen typ) men den bara hängde sig då. Så nu blir det nog en Xperia utan touch. Vill gärna ha en lur med bra kamera och den verkar duglig. Eller nån som har en bättre idé?

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag känner en som har den, jag tyckte den va lite knepig men när man väl lär sig den så tror jag nog att den är bra

2010-08-28 @ 21:43:37
URL: http://sjennifero.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0