It's My Day!

Idag är ingen vanlig dag, för det är Annsos födelsedag!

Vaknade av ett samtal av lillebror, han va snabb:) Sen åkte min underbaraste man & köpte färskt bröd osv till frukost. Då ringde min goaste Burgues & sjöng för mig, blev nästan lite rörd. Det bästa med att fylla år, är alla vänner som bryr sig om mig, även om man råkar glömma just den rätta dagen, så ser man va många som tänker på mig. Galet juh! Klockan halv tio hade redan över 60 pers grattat mig på fejjan & flera sms dyker upp av mina fina vänner.

Darling kom hem med massa gott bröd, wienerbröd, grönsaker o gottit. Fick en fin blomma oxå som nu pryder köksbordet. Åh så jag uppskattar det lilla! Inte för att jag tackade nej till presenterna som sedan kom... Nähe då! Blev en bok & sen cash som ska användas till en resa. Har tänkt mig en romantisk trip till Paris i höst. Det gäller av njuta av det goa livet:) Jag är så lycklig, känner mig riktigt bortskämd!



I'm soooo happy! Kanske lite skrynkligare men lite visare=)

Kommentarer
Postat av: Emma

åh va kul laddade hem zumba o körde för ett tag sen, tyvärr behöver jag gå till gymmet annars blir det inte gjort. hoppas du får en jättebra dag puss!

2010-08-20 @ 11:14:53
URL: http://sirikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0