Feeling fine

Vaknade i morse för första gången på många veckor utan det bankande, skrikande, bultande av den förjävliga huvudvärken. Känner mig som en ny människa. Har problem med att jag gnisslar tänder på nätterna eller främst biter ihop. Satt igår o googlade info om detta problem. Jag har ju en bettsken sen fler år tillbaka men den skyddar endast tänderna från slitage. Att bli av med värken i huvud, axlar o nacke verkar vara lite svårare. jag ska iaf försöka med avslappningar & mer motion för att lindra mitt problem. Blir det värre kan man prova akupunktur men det är blandade resultat enligt mitt googlande o jag som ogillar nålar, är väl inte så superpigg på att prova det i onödan då. Ska oxå se till att fortsätta sova med bettskenan som ändå lindrar bitadet en del. Enligt undersökningar så gnisslar var 3e svensk sina tänder på nätterna, under nån period i sitt liv. Fler som läser min blogg som gör det? Kommit på nåt brta sätt att få ordning på det?

Nu ska jag ta en dusch för att sen möta upp Lejla! Vi ska ta en snabb lunch innan vi har dagens första lektion. Trist att regnet öser ned här utanför bara...

Ha en go tisdag!



Heta skor, Diesel från asos.com


Eller vad sägs om denna snygging?

Höst + skor = sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0