Ettans växel...

Så har man börjat känna att skolan på riktigt rullar igång. Idag hade vi första motionspasset & jisses vad skoj vi hade. Nya klassen med ettor var riktigt hurtiga & glada. Vi körde fotbollsmatch på gräset vid sjön, vid näset med solen gassandes på oss. Äntligen är alltså Anziii igång & rör på sig & får direkt ett leende av välmående. Jag skrattade nog ca 60 min av 75min-lektionen. Min kropp & psyke blir fucked upp när jag slöar. Himla synd eftersom slöande är så ljuvligt. Tyvärr är inte människan skapt att göra det 24/7.

Hämtade ut min nya mobil idag! Så just nu är jag happy-happy för den oxå. Så liten & söt!

På måndag åker jag ut på en lägervecka i skogen med 31 andra studerande & lärarare. Vi ska bland annat ha med oss 1,4meter kassler, 7kg nötfärs, 78 ägg, 2 hinkar sylt, 60 bananer, 80dl havregryn osv osv osv. Jo jag har suttit & jobbat i den grupp som planerat menyn för nästa vecka & likaså räknat fram hur mycket av allt, som ska handlas på fredag. Så ser ni galna fritidsledare i nån av de billigare mataffärerna på fredag fm, så är det bara vi som är igång.



Just ja, jobbade igår på Kvinnersta & vi hade en riktigt skojjig 5-kamp! Bland anat en gren som några kallar "Pär begär". Jag skrev en lista, likadan till varje lag, med grejer de skulle samla ihop till mig. Bland annat:
* Hästskit (hela kottar)
* Doftgran
* Läppglans
 & en massa annat som ett foto, då en i laget ger min kollega en puss på kinden=)

Nu ska jag ringa min kärlek som ja saknar en massa!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja det måste vi göra. Vekhyttans paparazzis kommer att jaga dom stackarna=)

2010-08-31 @ 23:10:15
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0