City it is

Idag har jag gjort en grönskaksoppa till lunch, billig & nyttigt. Efter semestertiderna var det dags att strama åt lite igen. Trots detta så bakade jag en ananaspaj igår, sagolikt gott! Fast jag & J tog bara en beta var o tog sedan med resten av pajen till hans förädrar. Då slapp vi trycka i oss den själva:) Då jag är hemmafru nu, så lagas det en massa mat o kylen är konstant full oxå...

Snart ska jag bege mig ned på stan & fixa presenter till herrn som fyller oldie tomorrow. Kan inte avslöja nåt här, då det finns risk att han är här & smygläser. Kom inte på nån tokbra grej men eftersom han inte önskat sig nåt heller, så får man försöka använda sin fantasi. Även hela hans familj har bett mig om hjälp, så jag har verkligen fått leta i de grå gömmorna efter ideér.

Internet har legat nere under fm men nu är det igång, så var ju bara tvungen att leka lite med mitt PS. Se före & efter bild:



Efter & då har jag bara ändrat lite ljus, färg & kontrast. Mer kan jag inte än:



Eller är det lättare att se på dessa:

  

Detta är taget med min mobilkamera, blixten dödade alla färger & allt ser lite blurrigt ut. Måste själv säga att det vart en stor förbättring. På bilden är det jag & världens bästa mamma!

See ya later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0