Boooring...

Nu har jag vart ledig för många dagar utan att man har nåt seriöst som sker. Jag sover typ 12 timmar o vaknar seg o motivationslös. Har försökt lära mig photoshop igen men det går ta mig tusan inge bra! Försöker mig på att skapa planer och presenter till mannen som fyller gubbe på lördag. Går inte heller nå bra. Han vet inte vad han vill göra o inte heller vad han önskar sig. Skitgubbe! Jag behöver ett uppdrag som gör mig motiverad o som kan ge mig tillfredställelse, då jag slutfört det. Får väl ta en dusch o sen åka o handla mat -jaa va kul! NOT!

Nä ni, låt mig få börja skolan nu! Saknar vännerna, lärarna o utmaningarna=)

Just det, min sladd till kameran e borta just nu, dyker väl upp förr eller senare...


Kommentarer
Postat av: Ida

åh, jag känner igen det där! Jag har varit ledig i lite mer än en vecka nu... Jag hade längtat och längtat och längtat men sen POFF! så kommer ledigheten och eftersom alla festivaler är slut, de flesta man känner är tillbaka på jobb efter semestern och eftersom regnet mest öser ner så blir det helt enkelt lite tråkigt!!

Dock ringde mobilen 07.30 imorse från jobbet men då var jag så trött och hade planer så jag inte ens svarade - varför ringde de inte igår och frågade om jag ville jobba lite extra för? =(



men men... snart så får vi upp över öronen att ta tag i igen och jag tänkte faktiskt kolla upp om det inte finns något trevligt gym/träningscenter i KGA som man kan roa sig med under det kommande skolåret. Ska du med??

Ha det gott och njut av tristessen! <3

2010-08-09 @ 16:19:36
URL: http://idainlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0