"I don't wanna ...go!"

Egentligen sjunger de ju "I don't wanna dance" men jag gjorde om meningen till nåt som passade mig. Vill inte lämna min love! Usch va tråkig jag är som skriver om det här men tycker det bara känns skit: skit-skit-skiiit!

Haft en underbar helg som alltid. Jag kör på spåret, kör skiten ur dig på veckan & njut av helgen. I det levnadssättet så innebär det att jag ser till att alltid göra sånt som roar & underhåller mig. Till veckan blir en hård vecka så har försökt vila upp mig mest nu. Vi har blivit bjudna på massa go mat, lagat bilen, solat, sovit, myst & strosat i massa affärer. Bla finns Scorett outlet här. I was in heaven! Inget köp blev av där, försöker hålla i pengarna. Skulle det bli att jag inte får nåt sommarjobb, så spar jag gärna några slantar redan nu. Har lite pengar sparat & vill helst ha ett sommarjobb som kan relatera till min utbildning. Annars ligger jag hellre & lapar sol i sommar:) Har även börjat kika på en resa till sommaren! Blir nog Kroatien:)

Oj, nu kommer visst C & hämtar oss för en fika på stan.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0