Hemmafru

Hade ställt klockan tidigt i morse men var helt död & skulle snooza men måste stängt av telefonen istället. Så jag vaknade upp vid 10.30 & kände att hela dan passerat. Fast vänta lite, vad är det jag stressar med? Hm.. Ibland rör man till det i onödan i sitt lilla huvve.

Nån som vill erbjuda mig ett roligt & välbetalt jobb i sommar? Helst vill jag inte jobba så många timmar men ändå få en full månadslön för det, okay? Rulla hit jöbben bah!

Har hört de skränande måsarna skrika en massa här nere i södern vid Vänern. Snacka om sommarljud! Likey!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hej!

Du, jag är lite sugen på det där jag fick på fb, ska vi ta en rast o kika på det ihop på måndag??

<3

2010-04-09 @ 00:34:38
URL: http://idainlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0