Guess who's back?

Våren är här & vem vill sitta en heldag vid datorn? Inte Annso men det fick bli så idag. Hade fått svar på mailen på ett andra jobb jag sökt, som jag fick ett nej på. Tapade Då lusten och orken totalt för det här med sommarjobb. Hur ska jag komma åt min branch, när allt bara sker på kontakter? Jag gissar att det inte finns gott om fritidsledare där ute med kunskaper inom hästar OCH döva? Well, tydligen! Hade verkligen velat ha jobbet som lägerledare på ett ridläger för döva... Chansen att dessa jobb är välbetalda är väl inte så stor, så hade mest gjort för meriterna & kunskapernas skull. Man får sig ändå en törn av sådana svar. Istället har jag sökt 3 nya jobb & likaså sparat upp nummer som jag ska ringa imorn. Anmäla mig till vikariepooler inom barnomsorg & handikappomsorgen. 

Tänkte dela lite foton här idag också. Har haft ett toppenlov med min man nere i södern men vi börjar i rätt ordning. Västerås besökte jag & mannen för några veckor sen:



Lillebror får sig en PUSS



Partypeople!



Vacker vy från balkongen men ach så skakig :/



Johan'ar



Grr...








It was a lot of fun!

Nu kommer vårbilder från påsken med mannen:





Het man på min trapp!





Man kan åka tuff cab när solen är framme=)



DET är roligt!



Ja o bebbi trivdes gott i södern!



Ibland vill man vara för sig själv...

Pusspåer!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, fler såna dagar hoppas jag på!



Hoppas du får nåt sommarjobb till slut men det ör ju inte helt enkelt verkar det som

2010-04-14 @ 10:23:07
Postat av: Erica

glömde fylla i namnet på den förra kommentaren=)

2010-04-14 @ 10:23:38
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0