Fototimman!

Då har jag tömt kameran på ca 200 bilder igen. Tar evigheter att lägga upp här så tyvärr visas bara en promille typ, av mina mästerverk.




I fredags i skolan hade vi friluftsmetodik & då tränades det på knopar.



Vi har det mysigt i friluftsförrådet... Källaren till gympahallen där vi hålls på fredagar.



Vi fick öva på surrning & några valde att göra det på varandra



Men så här skulle det se ut=)



Ingen kan hålla oss innomhus en hel fredag. Så ut i luften!





Erica lånade min kamera & blev som ett litet barn. Hon fångade en del vackert!



Gillar denna=)



Surrning med blå himmel, som det ska va!



Olle surrade styltor! De höll faktiskt=)



Elin hade en fin fläta som Erica fångade på bild.



med solen i ögonen





Bästa surrningen bjöd Alice på! Korsfäst med den snygga texten på sin tshirt=)





Ibland har man tur. Denna dag bjöd vår goa lärare Ewa på lite massage till Sarah.



Gillar hus solstrålarna faller över denna bild.

Avslutar med en bild på min & Johans underbara lunch, vi intog i lördags. Inom kort ska jag uppdatera med bilder från lördagkvällens middag oxå!



Sov så gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Kamilla

haha... jo det ligger ju ngt i det du säger. Men det beror ju visserligen på storleken på verksamheten :) Kanske skulle satsa på ngt säsongbetonat så man har lugnt med jobb mars-sep ;) hehe

2010-04-20 @ 07:21:57
Postat av: Erica

Tycker om din kamera!

Vilken mumsig lunch ni såg ut att ha=)

2010-04-20 @ 13:33:21
URL: http://ickacka.blogg.se/
Postat av: moe

ha ha ha "sexuellt undernärd" skitkul ju!

2010-04-22 @ 19:26:52
URL: http://guar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0