2010.04.29

Hör ljudet av airhockey utanför kontors rummet blandat med svenskt & engelskt småprat. Love it! Jobbar nu min tredje kväll denna vecka och när jag lägger mig i sängen ikväll, så har jag "jobbat" över 50tim på 4 dagar. Om man räknar skolan som arbete vill säga, vilket det på sätt & vis är. Ändå har jag inte räknat med alla timmar som lagts på läxor... Jag studerar ju heltid och ska studerar 40tim/veckan. Aja, inte värst intressant shit.

Imorn ska jag få åka till mitt hjärta! Vi ska grilla & förhoppningsvis även fira hans bror som fyller år. På lördag ska vi fira C som ska ha födelsedagsfest. Hoppas jag ska orka detta...

Avklarade en arbetsintervju igår för ett sommarjobb! Det är för KFUM i Kristinehamn, deras idrottsläger. Vet inte om det gick bra, då intervjun endast tog 15 min?! Imon 14 dagar kommer besked i alla fall.

Mår iaf bra men sliten & trötter. Har som tur är sånna underbara ungdomar omkring mig att mitt leende oftast är på topp!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0