Träning med fuxarna

Idag fick Tubbe hänga med till ridhuset o Anki red honom för Ola. Vi släpade med både hästarna men med extremt bra teamwork så kirrade vi det där som en dans;-) Jag blir ju självklart supersugen på att rida Tubbe själv & vara med och utveckla honom. Måste säga att det är otroligt givande att stå och titta på också. Jag vet ju hur det känns där uppe och kan verkligen sätta mig in i ridningen och den kritik de får. Tyvärr som student, så har jag ingen större ekonomi, som ju krävs till tävlingsridning. Ska försöka få råd att va med på nån start och lite träningar men har inte möjlighet att vara med på fasta träningstider tex. Ola var iaf väldigt positiv till Tubbe:) Tyckte Anki fick en del bra "övningar" o bra tänk att ta med sig hem. För på söndag ska det ju tävlas så perfekt att finslipa lite idag. Pajaz ser ut att vara i himla bta form nu! Ska bli spännande att se vem av kusarna som hamnar på bäst placering. Jag gissar att Tubbe kan klamma hem höööga poäng i LB'n, sånna poäng som en arab bara inte kan få. LA'n däremot kan bli en jämn kamp mellan dem. Pajaz är ju starkare här.

Annars så får man väl tacka för de fina kommentarerna jag fick i förra inlägget!:) Hela 2 personer av ca 30 gav sig till känna, eller våga säga sin åsikt, haha.

Varför ska allt ske samtidigt? I helgen går DM som jag gärna hade velat kikat på. Tävlingarna går ju i Karlskoga! Fick även nyss en inbjudan till Jons 25års partaj, som ska vara på lördag. Ja, kl 6 på söndag morgon avgår Team Dammängen med bussen mot Kil. Så himla typiskt.... Att allt sker samtidigt.

   

Riktigt bra serie som jag är smått snöat in på!

Dax att sussa nu! Imorn ska min grupp presentera det psykodynamiska perspektivet för vår klass.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Anki

Jag är glad för det jag får rida =) Ska bli riktigt kul på söndag!! Kul att Ola var så positiv med Turbo.

2009-09-15 @ 08:56:44
URL: http://www.dammangen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0