Segt

Sitter med psykologiboken framför mig o försöker läsa. Hur gör man egentligen? Idag har det dragit igång med en drös arbeten o läxor & jag vet inte vart jag ska börja. Vill absolut inte hamna efter. Kanske får stänga av dator & tv så är det väl snabbt fixat? Det är ju ändå intressanta ämnen jag studerar. Läser just nu om gubben Freud!

Fick svar från hovis idag och imorn vid lunch får Tubbelito en ny sko! Ska se om jag kan boka en ny tid oxå då jag inte tror de resterande 3 skorna sitter till 20/9 som det är planerat. Anki hade förresten hittat hans sko idag! Den var fastkilad under en rot, så denna gång var det varken lerans fel eller sulorna:) Tubbe fick sig en ordentligt massage och ryktstund idag. Samtidigt så fick jag massage av Pajaz om jag borstade vid Tubbes huvud, eller av Yoshi då jag bortsade bakdelen på Tubbe. De tre valackerna är för underbara! Både Yoshi & Pajaz gosade med Tubbe då han stod på stallgången, inget tjafs eller dumt. Så otroligt skönt när det är en lugn flock med djur så trivs ihop.

Hälsade på mormor en snabbis efter skolan oxå o blev bjuden på lite mat igen. Hon är ju bara helt fantastisk! Hon har hjälpt mig tvätta efter fjällen (tvättstugan var bokad..), bjuder mig på en massa mat o hjälper med en massa annat. Igår var jag o morfar o fixade en ny mobil till honom, så idag fick mormor en första luiten kurs i sms! Det är fasen coolt ju:) Min mormor o morfar ROCKS! Kommer bli tomt utan dem när de reser ned till Spanien snart igen. Min egna kära mor har ju som vanlligt fullt upp...

Bjuder på en vacker bild på mitt hjärta:

Kommentarer
Postat av: Hannah

Va stilig han är din Tubbe!

Kram H

2009-09-09 @ 19:44:15
URL: http://hannahsvahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0