Osis

Nu har jag årets otursdag tror jag! Orkar inte ta alla småskitsdetaljer varför, men surt känns det:(

Tubbe & Pajaz står snygga & klara i stallet nu. Utrustningen är putsad & bussen är packad. Så egentligen så skulle jag väl gå och sova nu, klockan ringer 4.30 för uppstigning. För mig är detta mitt i natta, jag börjar ju inte skolan för ens 9 annars! Tror iaf att det kommer bli en superkul dag imorn, bara Anki håller sig frisk... Tubbe & Pajtuss fick en lååång skritt i sola idag! Kanonmysigt:) Fast vi var nära att bli jagade av herrn som har ett travstall med ett hett humör. Hade tänkt smyga över "hans marker" men fick kvickt vända och ta en annan väg. Egentligen äger han inte marken men ingen vill väl ta den diskusionen med honom ändå. Kan sluta med att man blir bortjagad av hagelgeväret...

Fick iaf dynggo mat, kladdkaka & rundvisning hos fam B idag. Innan jag åkte hem var även håret toppat & likaså luggen. Kom på att det kan va snyggt med det då jag blir rödtott på tisdag:) Blev jättenöjd!

Fuuuck säger jag! Nyss fick datorn spelet och allt jag bloggat om försvann. Hittade tillbaka efter lite tryckningar & svordomar men fick skriva om hälften. Kanske dax för mig att lägga ned för idag? Nja en bild ska jag väl bjuda på oxå;) Fick syn på att min gamle chef ska starta EM i fälttävlan snart i Frankrike. Inte säker men på bilden ser det ut som han rider Withcoat Nellie. Detta sto var jag med och satte igång för OS i Athen:) Lollo, har du kvar några av Belgien-bilderna du tog när du hälsade på mig?



Alla som är ute & svirar runt nu, jag hoppas ni har skitkul! Önska jag var med er nu...

Puss & Kram, skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0