Nya bilder på håret

Nu har jag vart ute i solen & kirrat bilder till er som vill se:





Vad tycker ni kära läsare?

Var 5 min sen idag till första lektionen data. Normalt så smyger man in i sitt klassrum för att inte störa läraren & eleverna. Det gick inte idag. Blev bemött med ett stort jubel & alla bara haglade fina komplimanger över mig om min nya snygga hårfärg. Emma sa till och med när jag mötte henne senare på dagen "måste du se ut som att du kommer från en reklam för hårfärg?" Hihi så sköj!

Idag känns det lite bättre som det kanske märks. Jag tog till mig att jag kände mig orkeslös & tackade ja till Ankis erbjudande om att hon kunde rida Turbo idag. Egentligen så längtar jag som attans att få rida & det gör ju att man sover bätter & mår bättre, då man motionerat. Tyvärr så kanske en dag då man pluggar ikapp, tvättar & grejar hemma ger mig mer energi denna gång. Kan inte låta bli att tänka på det Bengt sa (en lärare på vår utb). Det var en tjej för några år sen som hade tagit med sin häst hit, för att studera till fritidsledare. Hon valde att sälja sin häst i 2an, för att hon inte fick tiden att gå runt, till studier & häst. Jag förstår nu varför hon tog det beslutet! Vår utbildning kräver så mkt extra tid utanför skolan & likaså runtomkring-engagemang. Jag kanske iaf får detta att funka ihop med mitt superbraiga samarbete med Anki? I realy hope so...

Förresten, vi har fått 2 par nu som funnit varandra bland fritidsledarna. Sååå himla roligt & de är så söta:) Kärlek är så vackert och fint.

Ha det bäst alla!

Kommentarer
Postat av: Emma

love it! =) vill också va rötott

2009-09-23 @ 16:28:49
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: Emma

ja, hade ett tag men var tvungen att bleka och färga så ofta, blev för jobbigt =/

2009-09-23 @ 18:26:46
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: Moe

det passar dig ju utmärkt annso! fan va sugen jag blev själv på att bli röd igen. fast jag vill bli mer "koppar", passar bättre till mina fräknar :D

2009-09-23 @ 19:03:46
Postat av: Kamilla

Tjusig färg!! :)

2009-09-23 @ 21:17:14
Postat av: sarah

jaså! =) Ja det skulle jag gärna göra! Är ju super kul att hopa olika hästar.

2009-09-24 @ 12:01:17
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag har ju ingen egen dator så jag måste ju passa på=)



Jag suger år mej av den söta kommentaren längst ner på inlägget, allt känns toppen=)



du är såå snygg i din nya coola hårfärg!

2009-09-24 @ 14:36:17
URL: http://ickacka.blogg.se/
Postat av: Sia

Kul hitta din sida här genom Jerrys blogg, :)

Kul se hur du mår och allt, här är bara finfint, haft blogg förut men orkade inte nu längre,bdb räcker men kanske kommer blogg igen framöver vem vet :p

(Sasi på bdb) om du undrar vem jag är. =)

2009-09-24 @ 15:10:03
Postat av: Annso

Moa: Lite sur på dig för att du lagt ned din blogg... men tack iaf! Hade oxå tänkt lite mer koppar men är ändå nöjd. Du kan väl join'a min rödtotta-klubb?!:)



Tack även Kamilla!!



Sia, jag får spana efter dig på bd:)

2009-09-24 @ 15:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0