News

Då har man bestämt sig! På tisdag har jag tid på salong för att bli en rödtotta. Jag längtar som faan redan! Imorn ska jag åka och se hur familjen B har det på sin nya gård och hoppas på lite nybakta bullar av mamma C. Det är S som ska klippa mig imorn och det kirrar hon nog galant. Om jag behåller luggen eller inte bestämmer jag mig väl för imorn.




himla läckert med rött hår! Therre, jag har haft typ alla hårfärger, längder, permanentat, rasta-flätor osv man kan ha. Att testa nya grejer med håret, får jag en kick av:) En kick jag inte fått på några år så det börjar bli på tiden nu.

Sitter och kollar på filmen som går på 5an med bla Uma Thurman. Trodde en film med aå mkt bra skådisar inte kunde vara så dålig som denna visade sig vara. Filmen heter mitt Super Ex och hade knappt fått **** på IMDB och då ska man ju inte titta på skiten. Så frågan är vad man ska göra nu? Hyra en film via tv, kolla på True Blood eller helt enkelt kolla klart på skitfilmen på 5an?

Imorn ska vi skritta ut hästarna på en långtur. Blir perfekt för både Tubbe och Pajaz dagen innan en tävling. Blir en skrittur på ca 1,5tim så då kommer det göra ont i röva då... Anki har meddelat att Tubbe presterat bra idag på dressyrbanan. Skänkelvikningarna sitter inte helt men vi startar inte LA för vinst utan för att testa mest:) Jag har haft en himla tur att det var planerat att Anki skulle rida Turbo denna vecka inför tävlingen, då jag lyckats blivit sjuk.

Kommentarer
Postat av: Therre

Beundrar sådana som dig som vågar byta "hår-stil" helt, själv är min största sensation när jag klippte lugg. Sån deardevil är jag, haha!

Hoppas på bild när det är klippt och färgat :)

2009-09-19 @ 21:25:13
URL: http://therre.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0