Klent

Ska strax upp och gosa med Tubbe men måste skriva av mig lite först känner jag. Lite irriterad över att jag måste gå och bli sjuk nu! Visst, det var väl lite väntat. Många verkar drabbats och jag har inte känt mig 100% sen vi var i fjällen. Men va faaan! Imorn ska vi på fritidsledarutbildningen hålla i en friluftsdag för Mullhyttans skola ute vid Stenbäcken. Jag ingår i gruppen som ska roa barnen i åk 0-1. Ska man gå iväg imorn och hosta, fräsa & va jävlig ihop med en massa ipren i kroppen? Eller ligga hemma och gråta över att man missar en rolig och givande dag?

Startlistorna har kommit upp för söndagens tävling i Kil. Anki ska starta både Tubbe och Pajaz i LB & LA och vi fick bra tider. Första start går med Pajaz nån minut över 9 och sista rider hon på Tubbe vid 15-tiden. Med andra ord hinner hästarna gå in i bussen och mumsa på hö, vila och få lite betfor:) Ni som hänger med i hästvärlden kanske även följer Ankis blogg? Om inte, så har hon två nr som är hennes "turnummer", som hon alltid har placeringar på, då härtarna fått dem. Vet ni vad? Av alla sifferkombinationer man kan ha, så har våra fuxar fått JUST de hästnumren som är hennes turnummer. Så jag räknar starkt på att vi ska ha placeringar på båda hästarna! Hahaha

Aja, problem nummer två: Nä, det är inget problem utan vill ha lite råd. Ska klippa och färga mig på lördag fm och funderar på vad jag ska göra? Tror jag ska skita i luggen, orkar sällan fixa den. Tror oxå jag fortsätter i samma hårfärg. Fast vad tycker DU? När det gäller mina laster så är det just håret och sen skor. I just LOOOVE skor och hår! Tar lite bildexempel:



Jag i min nuvarande hårfärg som dock har en FET utväxt som måste göras nåt åt. Här är jag som snyggast i min lugg, en bra hårdag, haha.



En brud, nästan lika snygg som jag! Haha allvarligt, så har hon gröna ögon som jag. Tycker denna hårfärg är SÅÅÅ läcker. Dock kräver det mer av min lilla tös som ska fixa burret åt mig på lördag. Så är det dax att byta hårfärg på mig åt detta håll?



Att bara ha det brunt med en naturlig look så här som Cameron har gillar jag oxå. Där man satsar på lite bra produkter för att få håret glansigt och läckert.

Så mina goa vänner, vad säger ni? Vad tycker ni jag ska satsa på? Blond blir jag tyvärr inte nu. Vet att jag har några anhängare som vill ha mig blond;-)

Ha en bra kväll och hoppas ni håller er krya och friska!
xoxo


Kommentarer
Postat av: Kamilla

På bilden nedan (du & mattie) tycker jag du har en hårfärg som klär dig! Det går väl lite mot mittenbilden här uppe men inte fullt ut?! :)

Lycka till!

2009-09-18 @ 07:54:02
Postat av: Therre

Svårt det där med hår. Men jag tycker du passar väldigt bra i mörkt (har iofs inte sett dig i så mycket annat :P) På sista bilden är det ju ett fantastiskt fint hårsvall. Så det skulle nog vara snyggt på dig om du nu inte vill ha lugg längre.

Den röda färgen skulle nog passa dig med, men det är ju ett stort kliv. Ett kliv jag gärna skulle vilja ta men inte vågar, för det där är också min "dröm" färg på hår :P Men om du vågar, så varför inte? Det är en riktigt snygg hår färg!



Jag tror du kommer bli snygg i vilket som, båda är ju lite mer "höstiga" färger så båda passar ju till årstiden.

Ska bli spännande att se hur resultatet blir :)

2009-09-18 @ 12:07:51
URL: http://therre.bloggagratis.se
Postat av: sarah

ja det är sjukt bra! Har redan sett färdigt på dom avsnitten som finns ute nu :( Tråkigt!

2009-09-18 @ 12:13:24
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: emma

det röda no questions!

2009-09-18 @ 15:35:35
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: emma

I'm lovin it!

2009-09-18 @ 16:16:15
URL: http://sirikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0