Vem är du på Fb?

Surfade just in på aftonbladet för att spana va som händer o sker i vår värld. Som vanligt är det mest skvaller o ex Idol-rubriker som skriks ut, som det viktigaste som sker just nu. Läste en intressant artikel om facebook, just i den stil som jag bloggade om härom dagen. Handlar om "Störigaste på Facebook" och vissa var ju helt klokrena! Många kände man verkligen att "aha, det är ju den av mina vänner" haha. Ex:
* Egoboostern. Handlar varenda inlägg han eller hon gör på Facebook om de egna bedrifterna eller

*Kompissamlaren.
Att ha mellan hundra och tvåhundra vänner på Facebook är inte ovanligt eller osannolikt. Ett socialt geni kommer lätt upp i tre- eller fyrahundra. Men 1000. Tusen! Har du så många är du antingen kändis – eller en manisk kompissamlare.

* Megafonen. ”Michael Jackson är död!!” står det i megafonens statusrad strax efter att nyheten dykt upp i medierna. Hallå, berätta något vi inte visste.
          - Här är det väl många som gör så?!

Om ni vill läsa artikeln så finns den här: http://www.aftonbladet.se/wendela/article5752816.ab

Ska strax iväg till stallet för att rida ut på min Turbo och Anki på Yoshi. Blir som planerat en skritt inför tävlingen imorn. Anki har ju efteranmält Tubbe och Pajaz till Hammarö. Detta då vi vill att Tubbe kan få visa sig igen och få betalt procentmässigt och resultatmässigt, för just där han är nu, vilket inte skedde förra helgen. Man kan ju söka på hästarnas resultat och då ska det inte stå med att han är "så dålig". Att vi valde att åka så tätt inpå igen är för att det är en välorganiserad tävling och båda hästarna får box. Tubbe ska bara starta LB medan Pajjo även går LAn.

Ikväll ska jag sedan bege mig till min kära vän Jessica för lite party! Har längtat i 2 veckor och likaså hon. Har en ny outfit jag hittade igår då jag shoppade i Marieberg. Jag säger så här: är ni osäkra på vad ni vill handla, gå till Gina Tricot och ta hjälp av Christna Winström. Två gånger har hon hjälpt mig och det har vart fullträff! Även mina klasskamrater fick hjälp av henne och var saliga för att hon va så bra. Gina Tricot is tha shit! Ska se till att ta foto ikväll på hur snygg jag är, så ska ni få se vad jag menar, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0