Datalektion!

Nu du Erica, passar jag oxå på att slänga in ett inlägg på datan!

Har vart lite rörigt de senaste dagarna & det fortsätter denna vecka att vara fullbokat varje minut av min vakna tid. För det mesta händer det en massa skoj. Som igår så hade vi friidrottsdag med hela skolan. Det var asroligt! Tog lite bilder som jag, såklart, inte kan lägga över just nu på bloggen men som kommer snart... Jag har idag sån träningsverk, att jag knappt kunde köra bil till skolan i morse. Då tänker ni "Hallå? Köra bil är ju bara att sitta?". Jo visst kan man tro det... Tills det var dags att lyft benet och koppla elle bromsa. Hela kroppen är sönderslagen idag! Har aldrig vart med om liknande! Ni som undrar vad jag menar, prova att hoppa höjdhopp, längdhopp, springa 60m 2ggr, springa 400m, stöta kula, kasta boll och även slungboll. Allt detta på en o samma dag. Ta gärna i så mkt, som om du vore en 10åring i kroppen.

Ikväll ska vi ha styrelsemöte hos mig, för Karlskoga Ryttarteam. Ska bli roligt att träffa tantarna igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0