Avklarat

Hade åter igen igår för mkt på mitt lilla schema. Vad gör jag egentligen? Hahaha. Det var ett arbete i pedagogiken om Sokrates, tvätt, mockning och GREYS!!! Som tur var så visade de bara repriser igår så då hann jag med det viktigaste, dvs arbetet till skolan. Jag hade dock missat lite att detta skulle redovisas muntligt idag. Så först ut imorse så börjar vi kronologiskt säger Ewa: Sokrates! Well, I did it:) Så skönt & nöjd jag är med mig nu!

Imorn i skolan har vi friluftsmetodik som vanligt på fredagar. Då ska vi lära oss göra upp en eld & sen grilla pinnbröd:) Superskojjig dag måste jag säga. Vi slutar 12 och då sticker jag Elin, Lejla och Sarah in till Marieberg och ska shoppa!!! Vi måste ju se snygga ut tills på lördag då det är utgång.

Satt och kollade efter Volbeat på youtube när denna söta gosse kom upp. Jag försatår att jag inte är ensam om att gilla Volbeat men att 4 åringar gillade det? Likaså nämner han "Skägg" i slutet av klippet. Han menar gruppen Mustach, hahahaha. Kolla efter ca 1,5 min och runt 2 min. Då är han för underbar!!




Nu ska jag upp till Turbo och rida!:)

Krya på er alla sjuklingar och ni som klarat er eller är friska, njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0