2 much

Känner att jag har tagit på mig lite för mkt här i mitt liv. Jag är helt slutkörd när jag kommer hem & känner mig nästan irriterad. Kanske måste lära mig att tacka nej till roliga saker ibland? Eller så skulle man behöva lite av den vara man, inte får så ofta av i min situation. Fast helst av allt vill jag nog bara bli frisk & få tillbaka min ork & energi.Orkar inte babbla nåe mer om livet just nu men ska slänga upp en bild på min nya hårfärg.

Tyvärr syns det inte så bra, får ta en ny i dagsljuset snart istället. Är iaf suuuuupeeernöjd:) Håret är inte så vinrött som det ser ut på bilden utan mkt ljusare.



Ser fram emot tjejfesten hos my love Jess på lördag! Då ska jag vara snyggast i hela Karlskoga, bara så ni vet. Haha.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma

ja det är ju lite svårt att avgöra om det nu inte ser ut riktigt så för på bilden ser det ju nästan brunt ut=) men du är lika fin för det. väntar på en bild i dagsljus kram!

2009-09-22 @ 22:15:38
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: Moe

annso, slår vad om att du är jävligt läcker i den röda färgen!! kan du inte lägga upp en till bild som jag kan få glysa på? Puss puss!

2009-09-23 @ 13:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0