Västerås

Har vart en galen vecka med både roliga händelser och jobbiga (typ timmar av plugg..). Nu har jag dock packat min väska och sitter i mjukiskläderna. Ska hämta upp Jon & vidare mot åkeriet där Mattias möbler står och väntar på oss. Där ska det packas i buss, släp och bilar som ska förflytta allt mot Västerås. Min kära bror äntligen fått en lägenhet. En vindsvåning, tvåa på 80 kvadrat!!! När lägenheten är fylld med allt bråte så ska vi ut & ha det gött på kvällen. Det blir jag & grabbarna. Så himla skoj ska det bli! Saknat mina grabbs;-)

Tubbe mår annars bra såklart. Red honom på banan igår & märks att Anki trimmar honom finfint. Har inte hunnit rida så mkt i veckan och trodde Tubbe skulle bli vilandes men Anki erbjöd sig att rida honom.Vi kör på programmet "varannan dag" nu som många tränare sagt ska passa honom. Han får otroligt lätt mjölksyra i bakknäna, så dressyr ena dagen och mjuk skritt/uteridning andra dagen. Verkar funka kanoners! Red lite bommar igår igen förresten, Tubbe tyckte det va superrroligt:)

Nä nu är det bäst att dra! Ha en fantastisk helg gott folk, xoxo

Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas du hade en bra helg och att din lunginflammation går över snart

2009-10-05 @ 09:33:53
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0