Updates

Helgen var finfin i Västerås. Hade riktigt trevligt sällskap i bilen må jag säga:

Annars har jag blivit depp på att blogga. Har drabbats av ett virus. Har vart förkyld sen fjällvandringen som var v 36 o doktorn sa att jag kan få dras med det ett tag till om jag har otur. Har även lyckats överanstränga mig/hostat så in i norden, att mitt bröst värker nåt sjuukt. Kan inte andas ordentlig. Vet inte om det är muskler i bröstet eller vad det kan vara men innan det är läkt, så kan det ta 6-8 veckor. Så jo, jag känner mig rätt depp. Är ju himla svårt att rida med denna smärta. Doktorn erbjöd mig starkare mediciner men om man tar sånt, kan man ju ändå inte rida eller köra bil. Så jag försöker härda ut...

Okej, nu kan ja inte lägga upp bilder heller! Well, well. Får plugga lite mer och snart så är det ju ändå dax för de desperata hemmafruarna att roa mig:)

Måste bara bjuda på en gudomlig röst, kära sångaren i Pearl Jam: Eddie Vedder. Denna tillhör soundtracket till "Into The Wild". Kära lillebror spelade den en del i Västerås i helgen. Var ett tag sen jag lyssnade på PJ men de finns alltid i mitt hjärta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0