I Taket Lyser Stjärnorna

Fick ett hett tips igår från 2 tjejer i klassen som sett en gripande film. Söta Erica lade över den idag på min usb så har just tittat klart på den. Den va helt fantastiskt! Passade verkligen att titta på nu när vi läser ungdomskultur och man ska bli fritidsledare. Handlar om en tonårstjej som har en cancersjuk mamma. Kan verkligen minnas tillbaka till tonåren, otroligt snyggt gjort! Så ni som känner för att gråta en pool eller bara vill minnas tillbaka hur jobbig/svår och rolig tonårstiden var, kolla på "I Taket Lyser Stjärnorna". Mamma, jag vet att du ibland skummar igenom min blogg, jag har sparat den (filmen) på min dator så att du också ska kunna minnas hur vi hade det, haha. Både på gott och ont :-) Jag som växt upp med "bara en mamma" (har ju haft pappa-Mats oxå), kan verkligen minnas mor och dotter-relationen som denna story bygger en hel del på. Likaså vänskapasrelationer, kärlek och annat bus.

         

Jag, Anki & Julia var ute på våra hästar idag på den vanliga rundan idag. Alla skötte sig galant och Tubbe kändes mjuk och fin när vi travade.

Imorn är det fredag!!! Min favvodag av veckans alla dagar.


Kärlek till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0