Hjälp!!!

På torsdag ska vi ha nån sorts internationell dag i skolan för att öka vårt förstående för olika kulturer i vår värld. Fritidsledarna fick som vanligt bli tilldelade ansvaret att arrangera ihop denna dag, typ knyta ihop den. Olika områden delades upp och jag hamnade i gruppen "konferencier". Tänkte att jag kan hjälpa till att rodda allt, inte just på scenen. Nähe, tji fick jag! Jag & Danny ska vara det ihop. Hjälp! Vad gör vi? Nån som har bra idéer? Vi skulle ju kunna ha folkdräkter på oss från olika länder men vem har en sån i garderoben? Nåt musikmedly som har olika kulturers musik blandat? Det står still iaf och vi ska fylla ut 1 tim och 15 min på scenen. Visst, vi ska be alla grupper presentera sin "workshops" men det känns lite galet allt detta. Min hjärna är död. Har nån av er där ute lite idéer?

Klockan är sex, om 30 min ska jag till stallet o har även en psykologiläxa att fixa tills imorn. Snart ska jag o Anki lasta Tubbe då hon ska träna för Ola idag.

Please help me! :-)

 

Gammal bild men tillika knasiga jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0