Grrr

Jag vill oxå ha ett lejon! Ni har väl sätt denna? Om inte, sååå gör det!



Gick kanooonbra när Sarah hoppade Tubbe idag! Han hoppade upp sig jättefint med runda språng. Blev lite studs.

Imorn ska vi paddla ut till våran ö. på friluftsmetodiken. Det ska kokas soppa o bakas bröd vid elden. Vi hoppas vädret vill vara på vår sida. Vi fick ju regn så det räckte, på fjällvandringen.

Grr förrestem på telia!!! Massa strul med dem o så komemr man inte i kontakt med dem heller, gaasch! Tvn sluta sända just under "Inlåst" ett jätteintressant program. Verkligen bra gjort!

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vet=) Men det hjälpte ju uppenbarligen för idag känner jag mej så mycket bättre. Vi ses snart, paddlandes=)

2009-10-09 @ 07:48:47
URL: http://ickacka.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Vi har oxå Telia och det blev störningar för oss med igår. Fast lite senare... till självaste Lyxfällan. Får hoppas att det var ngt tillfälligt!

2009-10-09 @ 14:59:40
Postat av: Sarah

shit, jag börja gråta av den där ju hahaha

2009-10-12 @ 16:28:08
URL: http://sjennifero.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0