Cogito ergo sum

Ibland tänker man en himla massa och ibland så kör man på och hinner inte med det. Just nu känner jag att mina tankar snurrar och då på allt och inget. Det mesta är ganska privata saker som man inte vill häva ur sig här. Tror jag behöver min Ewisch... Vi tänker lite lika och hon vet, vad vi ska prata om när jag behöver henne. Jag har massvis av underbara vänner omkring mig och vissa har jag djupare diskussioner med inom vissa områden än andra.

Anki red Turbo i ridhuset idag. Såg som vanligt helt kanoners ut. Tubbe blir bara starkare och starkare. Vi hade tänkt klippa honom innan med ett par gamla skär i den nya klippmaskinen. Tyvärr såg vi att hennes nya maskin verkar drabbats av samma åkomma som den gamla. En grej som sitter galet snett, så nu åker båda in på lagning! Jag travade av Tubbis idag och han känns som en dröm. Längtar att få börja rida igen.

Just ja, sa för inte länge sen att jag va nöjd med min kropp nu. Vad säger man, nu är det ändrat. Dessa knasiga tankar alltså. Just nu när jag inte kan röra på mig ordentligt, så känner jag mig direkt 10kg fetare. Skit!!! Hur ska jag hålla igång med min smärta i bröstet?

   

My darlig! Jag äter inte upp hennes öra utan pussar i luften, även om så inte ser ut...

Kom just på en rååålig sak! Schömpis o Lenin kommer hem i helga med sina karlar. Jiizzzäs så skoj!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0