Regn, regnigare, regnigast

Alltså har det någonsin regnat så här mycket i november? Jag pallar snart inte mer! Enligt ett rykte, så ska det bli snö o minusgrader framåt helgen. Det HOPPAS jag verkligen, vet f-n inte vad jag gör annars! Så pisstrött på skiten... Kollade på Nattis bilder från Gambia på Fejjan, det gjorde verkligen ONT i min kropp. Så sjukt längtar jag efter värmen & solen. Kan nån bara komma o rädda mig?

Alltså vissa kanske inte märker av det så mycket, vädret. Själv satt jag en timma på Tubbes rygg, i regnet. Hans öron hängandes i sidleds, för att inte få vatten i dem, kröp han fram. Inte ett dugg intresserad av en regntur, haha.

Well, julpyntade igår vilket förhöjer stämningen men inser idag att jag glömt hälften av mina ägodelar kvar på vinden. Så får klättra upp nån dag igen dit.

Ursäkta min tråkiga ton men man kan inte alltid vara på topp. Känner just nu att det ser bara mörkt ut. Har inge skoj att se fram emot... Ge mig en energiboost! Someone?



Vad sägs om lite solbränna som på denna? Kreta 07



Eller vad sägs om att kliva i det där grön/blåa vattnet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0