New Moon

Om en liten stund ska jag iväg på bio! Jag fick en biobiljett i julklapp, då vi tjejjer hade juklappsbyte & har ännu inte haft tid att gå på nån bio. Jo det kanske man haft, de gånger då det inte funnits nåt spännande att gå på. Så snart ska jag åka o hämta Ida & Erica på internatet, mys-myyys! Vi ska självklart iväg o se New Moon o mina förväntningar är väl ganska höga, efter att läst alla böckerna nu. Oavsett så ska jag sitta & njuta av allt ögongodis som kommer finnas på bioduken, mums!

Igår var det åter igen tisdag vilket innbär dansträningen. Så himla skoj har vi och vad roligt det ÄR att dansa i grupp efter koreografin som brudsen satt samman. Det är två söta tjejer som går sista året på gymnasiet som har detta som sitt projektarbete. Det är vi - en "vuxengrupp" - och sen en barngrupp. Igår övade vi igen på våra två danser och det börjar ju sätta sig lite. Vi har ännu inte gått igenom hela koreografin till den ena låten men det här ska vi nog kirra. 13 februari har vi uppvisning i Bregårdskolans aula, så be there my friends!

Tubbe har fortfarande vila, vilket både jag & Anki är väldigt nöjda över. Hallå, skiiitväder! Regn, regn, regn o totalt mörker. Appropå Anki, så är hon numera jämngammal som mig, då hon fyllde år igår: GRATTIS igen! Skulle köpt ett par rosa gummistövlar men hon har en syster som tänkte detsamma som mig. Attans asså, va ska jag nu hitta på för bus till henne?

Snart är det helg igen:) Vad händer i helgen? Jag har ett sug efter shopping men ska nog försöka hålla mig eftersom snart är julen här & skulle hellre vilja köpa julklappar till mina nära & kära. Jo just, det ska ju så klart pyntas. Wieeeeee!!! I love x-mas!

Här kommer en bild på mig o mina män (Danny & Mårten), då vi var konferenciärer på internationella tema-dagen vi hade i skolan. Var vi inte stiliga där på scenen?


Foto by Lejla:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja men det var ju helt underbart där borta. Plugga som bara den nu och suga in all kunskap vi bara kan, så får det bli=)



Fint kort på er, ni va SÅ snygga!



Filmen var bra men nu måste jag nog börja läsa böckerna

2009-11-27 @ 08:51:32
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0