Måndag

Då har en veckas höstlov passerat och en ny skolvecka har dragit igång. Hann inte ta mig till dagens enda lektion, då jag var med Tubbe till kliniken för att kolla hans tänder idag. Fanns lite vasst men allt såg bra ut trots hans ålder och överbett. Så himla skönt att ha det kollat!

Så nu ligger jag i soffan och har psykologiboken bredvid mig men tycker att allt annat känns mycket roligare. En hel vecka har jag haft på mig! Det är ju fuckning otroligt av mig. Fast såg på fejjan att jag inte var ensam om detta...

Mitt kära liv är ju alltid lite up & down, precis som alla andras oxå men jag är kanske lite känsligare än många? Nu tror jag att jag lyckats rett ut lite trådar och är tillbaka iaf. Har insett att jag inte har, varken råd eller tid med Tubbe som jag hade, då jag jobbade. Vissa dagar i skolan är det fullt ös och nästa jättelugnt. Det är ju inte heller så, att man hinner ta ikapp stallet nästa dag då det är lugnt. Trodde nästan att jag skulle behöva sälja mitt hjärta, för han är ingen häst som mår bra av att inte ridas. Som tur är, så var Anki villig att inleda samarbete där! Vi ska väl typ dels lite på honom. Hon kommer att träna o tävla honom och jag rider där emellan när jag hinner och kan. Mitt hjärta lättade en hel del då vi kom fram till detta. Önskar av hela mitt hjärta att jag hann med allt men bara att inse att jag inte kan det. Det handlar väl om att göra prioriteringar i livet och just nu har jag bestämt mig för att gå en 2årig utbildning och det ska jag göra!!!

Var i Göteborg på Malins 30års fest och där hade jag kul vill jag lova! Massa folk man inte sett på länge som var skitkul att catha up me. Sen gick jag, Schömpa och Henrik vidare ut på staden och träffade upp Lena, Davlan o hans syster. Hamnade bla en sväng på Tranquillo och dit vill jag återvända!



Här ovan är delar av the Winning team: Anderssonskans Bitches!

Mina underbara vänner efter lite softisch fika på söndagen. I love them and miss them here in Charlsewood.

Har fått lite annat gjort under min lovvecka som en WALKINCLOSET! Mimmi, jag o Wilma tog en tur i höstmörkret till Ikea. En tur jag sent kommer glömma. En hel del kvar att grejja med i rummet men en garderob är ihopbyggd efter lite hjälp av pappa-mats. Jo jag försökte faktiskt själv, i hela 4 timmar! Det gick totalt åt pipan, vi behövde bygga om allt jag hade gjort, hahaha.

Har lite mer bilder på telefonen nu på datorn som tex från lördagens tävling i Laxå men borde nog läsa klart läxan nu. Så morgondagens inlägg kommer det bli hästprat I guess.

 

XOXO


Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad jag saknar gbg ibland. Jag förväntar mig en bild på den här omtalade garderoben snart, är ju en sucker för sånt =)

2009-11-04 @ 22:11:44
URL: http://sirikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0