Lyxhelg

Helgen har vart lugn & skön med lite glada nyheter. Anki & jag lastade Tubbe igår morse för att åka till Lillerud, då Anki skulle starta LC:1 & LB:1. Visst, Tubbe är stark i dessa klasser men det är inte värsta gångartshästen & konkurensen ute på tävlingarna är hård. Denna gång så sopade dem banan totalt med en vinst i båda klasserna! Jag var/är så lycklig och stolt över detta. Bilder kommer så snart jag orkar ladda över till datorn.

Efter hemkomsten så sov jag en stund i soffan o packade sen en påse o promenerade till mamsen. Där bjöds det på fläskfilé, potatis o kantarellsås. Jag o bror slogs om den sista skvätten vinet till maten då han var hemma o hälsade på. Det spelar ingen roll om man är 5 eller 25 år, vi är alltid barn hos mamma:) Sen gick grabbsen ned i bastun medan ja tog ett bubbelbad med hårinpackning på övervåningen med lite tillhörande skumpa. Assså snacka om lyxlördag. Hade funderingar på att hänga med grabbsen ut men tog beslutet att återgå till min soffan o Frostis.  

Introducerade facebook till mamma oxå! Hon har insett att det är bästa sättet att hålla kontakten med mig o bror, haha. Det är rätt att anapassa sig efter samhällets utveckling!

Idag var vi ute på en skogstur på pållarna. Det var jag på Tubbe, Anki på Yoshi o Emma på Lussan. Skönt med frisk luft!

Imorn börjar jag min praktikvecka på Österledskyrkan. Ska bli superskoj, spännande o lärorikt!




Kommentarer
Postat av: Erica

Åh, vilken härlig helg du verkar ha haft!



Tack söta du. Idag känns det bättre iaf, det var mest igår och efter att vi pratade om det där på ungdomskulturen som satte igång hjärnan lite antar jag.

2009-11-09 @ 17:47:16
URL: http://ickacka.blogg.se/
Postat av: sarah

hahha fasiken vad långt tid det tog innan jag förstog vad du menade :P

men efter jag läst kommenaren ett antal ggr trillade poletten ner :P

2009-11-12 @ 14:55:36
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Du får göra nytt försök med Facebook åt mig för inget har hänt o inget mail kommit!

2009-11-12 @ 16:50:38
Postat av: Annso

Mamma, jag har provat att lagt upp en ny igen. Vet inte vad vi gjort för knas men kan inte heller logga in på din sida. Kolla om du¨fått bekräftelsemailet nu:)

2009-11-12 @ 17:02:16
URL: http://anziii.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Idag har jag fått mailet och kan aktivera (hinner ej göra det under arbetsdagen)

2009-11-13 @ 14:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0