Eko

Skit, skit, skit! Vill inte va en student längre! Skiiiiiit!

Kollade nyss kontot o det typ ekade där inne. Det går inte ihop sig! När man har häst, hinner jag ju inte jobba mkt extra heller. Vet inte just nu vad ja ska ta mig till. Äta? Nä jag får väl banta då, eftersom ja inte har råd med mat... Buhu! Vill bara lägga mig ned och skita i allt. Att det ska vara så svårt?! Jag har knappt handlat nåt heller. Jag kan ju inte heller se ljust på framtiden då vi inte får några pengar i december. Alltså nästa utbetalning är 25 november och därefter är det 25 januari.

Skitkul!! Jaa jippie! Känner ni min fredagskänsla?



Hoppas det går bättre för er andra där ute och i så fall, njut av det!

Kommentarer
Postat av: Sarah

men jag tror mig vara rätt säker på att vi får lite pengar i början av januari och den 25e

2009-11-08 @ 10:54:39
URL: http://sjennifero.webblogg.se/
Postat av: Erica

Jag håller med ovanstående talare. Jag har en utbetalning den 25 december, en stjärna på en utbetaning efter det och sen den 25:e januari. Jag hoppas att vi har rätt nu Sarah..

2009-11-09 @ 17:49:17
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0