Mamsen

Jaha, då faller mörkret över Karlskoga & allt jag känner för är att krypa ned i soffan med boken "Så länge vi båda andas". Dem är galet beroendeframkallande böckerna/filmerna om Bella & Edward. Jag läser nu alltså 4e boken i Twilight-serien. I helgen har ju även "New Moon" premiär men hinner nog inte gå nu.... Ska ju på Takida i Örebro med my dear friende Jessica! Som vi har längtat! Förhoppningsvis tar jag bion helgen där efter? Eller? Hm...

     

Vi passar ganska bra ihop va? Råkade faktiskt lura en kille att han var mitt ex, helt omedvetet! Han hade visst missat hela Twilght-hysterin, hahaha.

I helgen tävlar Anki Tubbe den sista tävlingen för denna säsong. Blir oxå inne i Örebro & då jag ska på Takida kan jag inte vara med & hejja på dem. Känns tråkigt men tror de klarar sig utan mig.

Hade en fantastisk & alldeles magisk praktikvecka, förra veckan! Shit så inspirerande det var!

Idag fyller min älksade mamma år, GRATTIS!





Kändis är vad hon är!

De som känner mig vet att djur är nåt jag intresserar mig av. Ni andra som tycker de är häftiga, se detta otroliga klipp!




Dags att att plugga lite för snart ska jag & Anki iväg på möte om kommande tävlingssäsong, på distriktet.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Har inte varit inne på din blogg på några dgr, ser att du lekt med foton!!!

Tack för gratulationen

2009-11-20 @ 11:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0