1a advent

Ja då var det snart jul då & det är ju helt underbart! Kom nyss hem från stallet & är småsvettig efter en hurtig promenad med Tubbe. Tar ned pulsen lite innan jag kör på igen här hemma. Vi fick inget ridsällskap & att skritta ut själv på honom, nää... Då går jag hellre bredvid. Det är enklare att få honom trampa på i bättre tempo när jag går. Han är en fegis om vi är själva, haha. Sen är det ju inte fel att jag oxå fick lite motion. Det är ju jobbigare att gå i skogen med häst till hand än att sitta på & skritta. Appropå stallet så hade Anki pyntat sååå mysigt där. Fick lite julkänsla till & med:)

Igår var jag på julbord i Lunedet med Anki, Andreas, Lollo, Aron & hans föräldrar Gag & Karin, Marie-Louise & den lilla skitungen Simone. Nej hon är faktiskt ett litet charmtroll, bara skrattar o njuter va livet.

Imorn startar en ny vecka med nya utmaningar. Önskar jag kände så, känner mer "deppig söndag" just nu men med en svag julkänsla, som gör att man ser lite gladare på kvällen. 

Nej nu ringde min darling Jessica & ska komma på lite te <3 Snabbt kom mitt leende då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0