"Sex is on fire"

Tänk att få uppleva den låten live?! Skulle va grymt att få se Kings of Leon, så sick-bra sångare!!! Längtar till sommaren o massa bra livespelningar o annat skoj. Jessica vill att vi ska till köping osv, Natti vill ha besök i Linköping, Gbg måste jag tillbaka till, Öland bokat till midsommar. Ja, det ska nog bli en fin sommar...

Vill även till sommarstugan & min darling Tibbies ska ja ha skoj med.

Idag var det styrelsemöte hos Rydén. Alltid kul att träffas & prata vad som händer & vad som ska ske. Vi bestämde en massa skoj som ska hända framöver. Klubbdressyr, klubbhoppning, lokal dressyr, lokal hopp till hösten & sen en ryttargala! Jaaa, Annso likes partyyy:)

Imorn är det 3 & sista sagen Tubbe vilar, ska bli gött att få klättra upp i sadeln sen igen:) Trots ledigheten jag haft så har jag ändå inte hunnit göra nåt! Whyyy?? Well, imorn kanske jag kan ta disken & likaså putsa lite trans.

Ska inte bli en sen natt igen så nu ska jag sluta skriva blaj. Imorn är en ny dag, ta vara på den, den kommer aldrig komma åter.

Kommentarer
Postat av: Lollo

hihi ryttargala! Nice :)

2009-05-14 @ 12:12:16
Postat av: johanna

svar: visst är det!



nej, du behöver inte ett konto på youtube för att lägga in klipp, bara om du vill ladda upp klipp som du gjort själv. om du till exempel vill lägga upp ett klipp på en låt på bloggen gör du såhär:



gå in på youtube och sök upp låten, klicka på den så den spelas upp. till höger finns en remsa där det står "bädda in". markera hela koden i fältet.



sedan loggar du in på bloggen, gå till nytt inlägg. klicka på HTML i menyn och klistra in koden där. klicka på "uppdatera" längst ner till vänster i rutan (på vissa datorer måste du förstora rutan du klistrar in koden i för att se knappen "uppdatera").



klart att publicera! :)

2009-05-14 @ 12:51:42
Postat av: Evelina

My god u are wise my friend, sååå ta hand om dagen nu! ;) Jag tänker göra det genom att ta en öl, gratis öl tom. som DU lämnade kvar! Mooooohaha! Love ya ;)

2009-05-15 @ 17:01:18
Postat av: Rydén

Hm, det där med party lät ju inte helt fel=). Jag är nog bättre på det än att tävla dressyr i alla fall=). Brukar sällan misslyckas med att bli fullast, och fullast vinner=)!!!

2009-05-15 @ 18:12:45
URL: http://dompan.bloggagratis.se
Postat av: Annso

Johanna: TUSEN tack för tipset!!! Nu ska det upp me musik här då:)



Ewe: Didn't u know I'm wise?! Njut av de där ölen du, haha. Love ya 2!



Rydén: Vi är nog flera som är bättre på att bli fulla än dressyr. Haha, jag tex!

2009-05-16 @ 10:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0