Onsdag.

Idag fick Tubbe vila, så jag hann tvätta & sånt inför helgen i Gbg. Så Rydén, här blir inga sex-pack, haha. Försöker att rida ca 6 dagar/veckan men det beror ju helt på hur passen är upplagda om vila behövs eller ej. Sen kan det komma dagar då jag inte hinner rida & då får han gott vila. Igår gick han ju så himla bra & imorn ska jag träna för Johan & han kan gott få samla krafter till dess:) Frostis blir iaf glad när Tubbe får vila för det betyder mer uppmärksamhet till honom!

Anki & Andreas har skaffat ny bil, attans vad sugen jag blev! Ska se om jag kan byta min Polo mot nåt åbäke som även kan dra ett hästsläp. I så fall så kan jag likaväl slå till på en combi, så att sadel etc får plats. Nån som vill göra ett byte rätt av? En rostig skit-polo som just tog sig igenom besiktningen? Nä troligtvis inte:(

Jag hoppas Karlskoga Ryttarteams lag ska klara sig utan mig i helgen då omgång 2 går i lagtävlan div III:) Trist att allt roligt ska ske samtidigt... Övertygad om att ni kommer få kul & att det kommer gå jättebra. Denna gång hörde jag dock att inte en lika snygg lagledare ska med & jag tror denna, kommer att vara hårdare oxå. Hon är liten men vass kan jag varna er för! Haha.

 Lunchade med denna skönheten & hennes mor idag:) Bilden är fr mars men nu skrattar hon en massa & sååå charmig!

Nej nu är jag så trötter att det är dags att ge sig mot sängen. Sov gott everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0