I'm sorry!

Jag ser .när jag läser mina gamla inlägg, att jag slarvar med stavningen! Verkligen illa då sånt kan irritera mig, så det vill jag be om ursäkt för. Kan bero på att jag ofta bloggar av mig då jag är megatrött. Det som annars stör mig mest är väl ändå särskrivning som folk pysslar med. Kolla ex facebook, hur många i sin status har inte särskrivit sina ord? Ex: "det var gör skoj" = det var görskoj! Det blir ju olika betydelser. Ni som råkar läsa detta & känner er träffade, tänk så här "sätt ihop alla ord du tvekar på:) Vi tar några bildexempel! Bara att klicka på bilderna för att se dem i större förmat:) 
 

Det var skönt att få gnälla lite för att nu istället berätta att jag haft en superskön helg! Krt-dagen vi hade i Knutsbol kanske inte drog in så mkt pengar men vi är ju en massa roligt folk så skratta får man ju iaf! Gosade en massa med Simone oxå, den godingen! Eftersom Jossan skulle ta en tur på Tubbe insåg jag att jag hade kvällen fri. Jag är luspank & vad gör man då? Jo man packar in katten & en bikini & flyr ut till sommarstugan. Har längtat efter den men inte hunnit dit nåt i år då jag numera har Turbo. Denna helg var även lilsis Hanna där & inte allt för ofta vi hinner ses. Nu hade vi ju träffats en snabbis på fika inne i stan, då hon pausade där, på väg ut till stugan i fredags. Sommarstugan jag pratar om ligger på Hornön, i Vänern. I love it! Mamsen gillar att ha det enkelt där ute så ingen el har vi fast det klarar man sig tydligen utan oxå. Vi har solceller som ser till att, som Mats säger, tv'n funkar då det regnar. Alltså i en sommarstuga ska man ju inte kolla på tv:)


Vaknar på söndagen i lillstugan, där jag & Frostis bor, och det är STRÅLANDE sol! Shiit så lycklig jag blev! På med bikinin & lapa sol. Lillasyster, som ni ser på bilden, tillbringade ca 80% av dagen i gungan, sötisen.

Hemfärd på eftermiddagen för att åka & rida. Tubbe & alla andra hästarna i stallet var himla trötta idag. Tror de hittat en massa gräs för Tubbe fes en himla massa oxå. Red en lugnare tur i skogen idag på ca 40min med lite trav. Kom till ett ställe där skogen är typ död, precis där får Tubbe syn eller hör något & blir heeelt till sig. Pratar då med natti i tele & blir livrädd. Fyy fasen alltså! Där rider jag aldrig igen själv, då jag iaf inte såg nåt. Anki sa sen, att alla hennes hästar oxå vart mer spända & knäppa där. Bra olustigt var det iaf.

Vad ska vi ta för visdomsord idag mån tro? Asch, skiter i det! Kanske kan be er smygläsare ge er till känna? Verkar som om jag har en del som följer mitt liv men vill hålla sig hemliga. Jag är ju sjukligt nyfiken av mig & älskar även kommentarer. Kanske ni bara vill säga hej? Önskar iaf alla en trevlig söndagskväll! Till veckan blir det bara 3 arbetsdagar, jippee!

Kommentarer
Postat av: Rydén

Hello!! Ja det var en riktigt trevlig dag på Sörgården. Har haft en svacka i ridningen ett tag nu, men ska träna för Anna Osika lörd o sönd, hoppas det vänder då. Ska bli kul att åka till Valåsen o tävla i slutet av maj, hoppas vi kan hålla ihop det någelunda då, annars.................



Må bäst!

2009-05-18 @ 20:12:14
URL: http://dompan.bloggagratis.se
Postat av: Guar

3 arb. dagar. FYFAN VA LYXIGT ! ska nog ta Glimmis i örat (Älskar att kalla Per för Glimmis, det låter som ett äkta fjortisnamn)

2009-05-19 @ 09:08:12
URL: http://guar.blogg.se/
Postat av: Therre

Hej!



Jag kan ge mig till känna som en hemlig läsare :)

Jag känner Anki och på den vägen är det jag hittade till din blogg. Måste säga att den är väldigt underhållande då du är väldigt ärlig i allt du skriver, sånt uppskattas!

Sen är det alltid trevligt att läsa "hästbloggar", för att följa olika ekipage i deras utveckling :)

2009-05-19 @ 22:17:18
URL: http://therre.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0