Fullt ös, medvetslös!

Ska börja att berätta att träningen för Johan -WOW! Kanske var det jag som kom på hur man kom ned i sadeln & bara red som faan? Enligt Anki, så gjorde jag ju iaf det:) Slutet av passet kändes det iaf som att jag red runt på en dröm. Visst, svetten rann - ordagrant - på både mig & Tubbe men shit va lätt allt kändes. Massa bitar föll på plats genom att sänka höger handen osv. Vi red en bra övning: galopp, in på diagonalen i skänkelvikning & sen fortsätta ut i nya varvet i förvand galopp. Otroligt lösgörande & nyttig övning! Johan erbjöd sig att ta sig an mig & Tubbe i fortsättnigen oxå & stå en timma extra på kvällen:) Ska bara bi lite rikare nu inom en månad & hitta en hästtransport & pengar att betala träningarna, haha. Det bara måste lösa sig!
  Julia fotade lite me min kassa monilkamera.

Julia har haft Tubbe i helgen & idag blev ett pass på banan, för imorn ska han vaccineras:( Passade därför på att känna en sista gång inför vilan & rida övningarna vi fick av Johan på hemmaplan. Julia hade ridit Tubbe jättefin!! TACK! Allt satt så fint idag & visst fick jag ta igenom vissa saker men märks att vi tagit ett steg igen framåt:) Kanske ska våga debutera en LB i Valåsen?

Så måste jag ju även berätta om det sagolikt, roliga helg jag haft i Göteborg! Först så blev vi en aningens sena då Emma hjälpte mig att färga håret bla.. Det skulle bli gyllenbrunt, well se bildbevisen. Det blev ju svart! Haha. Så väl framme i Gbg så skyndade vi oss in till stan för att inta en afterwork på Vasastan. Underbart me alla bruds samlade! Åt en supergo lax där:) Sedan trallade vi vidare mot Dancing Dingo & där intog vi dansgolvet & shakade våra rumpor som om vi var de enda på dansgolvet. Sen natt bidde det & lite sömn. Lördagen så drig vi ut till havet för en lunch på ett värdshus jag tyvärr inte minns namnet på, superfint & mysigt var det iaf!
 
På kvällen intog vi Mi Casa för en massa go tapas. Hr var nivån på vår humor på den absolut bästa. Vi skrattade så vi grinade åt "giflarrr, ching-chong" typ. Stackars de som satt o försökte ha en romantisk middag. Vidare sen. så hamnade vi på Heaven 23, högt över marken! Vid halv två gav jag & ewe upp & började vår resa mot majorna. Efter lite snack om livets alla gåtor & väntetider på vargnar så stöp vi åter i säng vid ca 4-tiden. Innan hemförd så möttes vi upp hos Schömpa för lite kaffe. Helgens timmar flög förbi & vips var man hemma igen. Hoppas vi tar en återträffshelg nästa år igen! Blir det sthlm eller dublin? Tell me and I'll be there!

Jag märker att jag är alldeles för trötter att skriva ikväll, så ska nog krypa mot sängen. Just ja, KRT's lag i div III va sååå duktiga. Stort grattis till Linda, Kristin & Rydén för de fina reslutaten:)

Goo natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0