Friskt väder!

Efter en regning dag så blir luften frisk & fräsch. Då passar det perfekt att ge sig ut på en tur i skogen som var inplanerad. Egentligen skulle Julia med men fick förhinder & samma stund jag gick ut igenom stalldörren med Tubbe, kom Anki till stallet. Ett sms & 3 min senare satt hon på Rivers rygg & vi var på väg mot skogen. Red en ny runda idag jag inte vart med om förut, som var kanonmysig. Massa klättring på stigar & till o med lite trav bitvis i backarna. Superbra träning för hästarna! I början av turen, så skrämdes hästarn av nåt & efter det var Tubbe på helspänd hela turen. Lite roligt för han vart lite piggare då:) Hoppas han håller i den även på banan!

Startlistorna kom upp igår till söndagens tävling & jag kom med i båda klasserna! Mamma mia nu är jag nervös! Som tur är tränar Anki oss på torsdag, blir att lära sig LB:1an tills dess:) Sån otrolig tur att jag har Anki som kan ställa upp & hjälpa oss, utan Anki hade jag aldrig varit där vi är idag, jag & Tubbe! Eftersom jag inte köpt mig en transport än, så tar vi oss inte till så många träningar. Ska ju fortsätta träna för Johan Ekenberg men det är bara varannan vecka & förra var inställd. Sen tror jag inte många andra tränare hade gjort ett sånt frjäfla bra jobb som hon gjort med oss. Oj, låter smörigt men faktiskt bara sanning.

Tänkte väl inte babbla på en massa skit ikväll utan fortsätta titta på desperata hemmfruar:) Kan bjuda på ett kort som Linn tog på oss igår med Lollos kamera, då jag tog nåt skutt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra att det blir lite hoppning och inte bara dressyr ;-) hihi

2009-05-27 @ 09:03:46
Postat av: Guar

njaaa blir nog ingen volley, ligger förmodlisch bakis i karlstad runt den tiden ;) kanske kmr in framåt aftonen. ut på kvällen?

2009-05-28 @ 18:42:08
URL: http://guar.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Äh den där foten lever sitt egna lilla liv =p hehe...

Ja lite hiss och diss är på tiden! :)

2009-05-29 @ 12:50:16
URL: http://milixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0