Depp...

Känns lite deppigt idag. Började med att vaccinera Tubbe så han ska nu vila helt i 3 dagar & sen joggas lätt i några dagar. Visst, kan vara otroligt skönt att få ledigt från ridningen då det kan vara otroligt stressande att hinna med allt på vardagarna. Fast ändå!!! Vill rida & träna nu när det går så bra...

Vet inte heller om jag smått deppar efter en fantastisk helg i Gbg? Tror att mitt hjärta lite smått hör hemma i Gbg. Skulle det inte vara för Tubbe & en del för jobbet, så skulle jag bott där. Tyvärr är det ju sick-dyrt att ha häst i storstäder & ett liv utan häst vill jag inte ha.

Well jag är väl lite av en drama-queen så mitt humör är lite växlande, som många märkt av;) Så när jag väl är lite nere, så är det sååå stort för mig. När jag väl sen är glad, så sprutar det istället lycka om mig. Eller alla ni som läser denna & kanske känner mig, har jag fel? Jag blir ju nästan mobbad ibland, för att jag skrattar så mkt, iaf av bror & Oscar.

Ska nog ta & bädda ned mig i soffan & försvinna ett tag, strax till wisteria lane & desperate housewife!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0