Det behövdes!

Jo en blogg behövs nu kände jag. Har alldeles för mkt i min skalle jag måste tömma ut. Små dilemman, funderingar & som typisk tjej, så kan man bara vilja ösa ur sig lite ris & ros ibland. Tror jag kommer skriva om allt mellan himmel o jord, fast med en stor tyngd mot hästlivet.

Köpte mig Turban de Firfol 09-01-31 & sen dess så spenderas många av de timmar jag har till övers efter jobbet, med honom. Jag kallar honom för Tubbe men får ibland för mig att vrida till hans namn, så vi får se vad han kallas här framöver. Mitt stora problem just nu är ändå min stallägare, hon har nog det hårt hemma. Jag vill inte kalla henne fula ord men med tanke på hur hon behandlar mig så undrar man när hon fick till det men nån karl sist. Asså hjälp! Har knappt kunnat jobbat idag för mitt huvud o mage går på högvarv om detta. Är hon villig att mötas för att försöka lösa detta eller ska jag flytta? Har ju inga stallplatser som ropar på mig utan får i så fall göra det lite preliminärt till kusinen tills bättre & långvarig plats kan hittas.

Ska fylla på här snart igen men ska nog göra lite mer nytta här på jobbet först... So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0